Přitažlivost výrobků

Představte si obchod a v něm je spoustu krabic. Obyčejných, bez potisku a jen jedna je s vaším oblíbeným motivem, nebo jen barvou. Po čem sáhnete? Devadesát devět procent lidí sáhne po tom, co je hezčí. Z jejich hlediska samozřejmě. Komu se líbí zelená sáhne po zelené. A tak dále. A proto musí již samotný obal padnou do oka, a to, pokud možno všem. Nejen těm dvěma vybraným.Logo na oděvu
Takže každý prodejce si dává pozor, do čeho svůj výrobek balí. A pokud ještě nemá vůbec představu, jak to bude vypadat zabalené a co na to natisknout, může si to buď zkoušet sám, nebo ještě lépe obstarat grafika.
Pokud dotyčný prodejce nemá ani základní znalosti, většinou bude jeho práce marná a výsledek asi ne moc dobrý. Grafik již ví, co a jak co dokáže nejvíce zákazníka zaujmout či oslovit. A když se jich dá dohromady více…
Grafické studio Olomouc je něco podobného, jenže ještě ke grafikům sem patří další a další odborníci. Především jde samozřejmě o to v prvé řaděvymyslet a zpracovat grafický návrh. Jenže, pokud by zůstal jen na papíře, byl by k ničemu. Tento návrh se musí někam dát. Na krabice, na trička, na čepice, podle toho oč jde a kam se to bude lépe hodit. O tom by už měl grafik mít představu, protože z toho odvozuje velikost a podobné věci.Logo firmy
Tohle všechno i s dalšími záležitostmi jedinec prostě nedokáže a nezvládne. A právě proto j zde výše zmíněné grafické studio. To, o kterém si zde čteteje mimochodem členem Unie grafického designu (UGD). Tato společnost byla založena v roce 2007 a sdružuje nejen odborníky z příslušného oboru.
Nejvíce asi bude zájem o návrh emblému, nebo chcete-li loga. Toto začíná nejprve jen tak, na papíře, obyčejné čtvrtce a odsud se to celé odvíjí podle požadavků na to či ono. Tedy, například barva, velikost, tvar. Toto všechno + písmo, protože tam asi bude název firmy, nakonec utvoří celek, který musí přitáhnout zákazníkovu pozornost.